Statistics
Ostatnie 30 dni: 12138
All visits: 342906
Online users: 12
„USUWANIE POJAZDÓW Z DRÓG ORAZ PROWADZENIE PARKINGU STRZEŻONEGO DLA POJAZDÓW USUNIĘTYCH NA PODSTAWIE ART. 130A UST. 1 i 2 USTAWY Z DNIA 20 CZERWCA 1997r. - PRAWO O RUCHU DROGOWYM”
(zaproszenie w związku z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Rykach przy ul. Wyczółkowskiego 10a, 08-500 Ryki, do dnia 08.05.2014 r. do godziny 12.00.
2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: Oferta na: „USUWANIE POJAZDÓW Z DRÓG ORAZ PROWADZENIE PARKINGU STRZEŻONEGO”, nie otwierać przed terminem 08.05.2014 r.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.05.2014 r. o godzinie 12.15.
4. Cena powinna obejmować całość zamówienia.
5. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest całodobowe usuwanie pojazdów z dróg z terenu Powiatu Ryckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie dyspozycji uprawnionych organów wydanych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2012, poz. 1137 ze zm.)
6. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej:
- do 3,5t;
- od 3,5t do 7,5t;
- od 7,5t do 16t;
- powyżej 16t;
- pojazdów przewożących materiały niebezpieczne ( dopuszcza się możliwość zatrudnienia innych podmiotów gospodarczych w zakresie usuwania i przechowywania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne - wymagana umowa). Wykonawca zobowiązuje się do przywrócenia do stanu sprzed zdarzenia pasa drogowego.
7. Wymagany termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy na okres jednego roku, a w zakresie pojazdów przechowywanych w ostatnim dniu realizacji umowy.
8. Oferta wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
· formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr 1,
· proponowana wysokość opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym zgodnie z załącznikiemNr 2,
· Sposób wyliczenia ceny za całość oferty za usunięcie pojazdu przewidziana przez Zamawiającego według załącznika Nr 3,
· wykaz pojazdów przeznaczonych do usuwania zgodnie z załącznikiem Nr 4 wraz zkserokopiami dokumentów potwierdzających własność lub inną formę władania pojazdami, które będą używane do usuwania pojazdów wskazanych przez uprawnione organy (np. kserokopie dowodów rejestracyjnych, umowy leasingu, umowy użytkowania),
· parametry techniczne parkingu zgodnie z załącznikiem Nr 5,
· uchwała Rady Powiatu nr XL/232/13 w dniu 9 grudnia 2013 r.,
· wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty.
· Wzór umowy z podmiotem zgodny z załącznikiem Nr 6.
9. Formularz oferty powinien być podpisany, a wszystkie załączniki parafowane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
10. W przypadku gdyby jako załącznik do oferty dołączona została kopia jakiegoś dokumentu, powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.
11. Cena podana przez wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
12. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą postawionym przez niego wymogom, o najniższej cenie.
13. Termin złożenia ofert:
Oferty należy złożyć w terminie do dnia: 08.05.2014 r. do godziny 12.00
14. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
Pan Królikiewicz Maciej tel. 081 - 865 - 74 - 79
15. Informacje dotyczące zawierania umowy:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający* i skontaktuje się z wybranym wykonawcą w sprawie podpisania umowy.
* zamawiający ogłosi wynik postępowania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Ryckiego.
Dokumenty do pobrania w załączniku poniżej
Starosta Rycki
Stanisław Jagiełło (-)
Czytano: 561
Poradnik interesanta
W regionie
W przygotowaniu